Optimizarea SEO este un proces complicat pentru orice deținător de site web. Poate ai auzit termenul de “SEO” (pentru o definiție completă vezi
acest articol) și știi că ai nevoie de el că să aduci mai mult trafic pe site-ul tău, dar nu știi ce trebuie să faci sau de unde să începi.
Unele firme sau freelanceri poate ți-au dat impresia că un site sau un magazin poate fi “optimizat” o singură dată pentru SEO (de obicei la realizarea sa) și site-ul poate începe să adune trafic. Acest lucru este fals.
Cel puțin, este fals în proporție de 90%.
Deși există anumite optimizări care trebuie realizate o singură dată (ex. viteza de încărcare a site-ului, un factor important pentru SEO), acestea nu vor fi suficiente într-o piață competitivă.
O strategie completă pentru SEO trebuie să includă o analiză a pieței tale, a competitorilor, a cuvintelor cheie și necesită eforturi constante pentru a genera trafic pe site (cum ar fi creare de pagini noi și articole de blog).
Aici un audit SEO gratuit este vital. Pentru orice strategie completă SEO, auditul este punctul de început. Te ajută să știi exact ce ai de făcut, potențialul pe care îl are site-ului tău să genereze mai mult trafic (și mai multe conversii) și să iți faci o idee generala cât te vor costa aceste eforturi și cât timp vor lua.